28 Mart 2008 Cuma

ali engin musaoğlu adına internette yazılar dolaşıyor.

Merhaba tekrar. ttrehber den tüm illeri tarayan programı yazdığımı duyurduktan sonra benim adıma sahibinden.com adresinden yapılan ttrehber dataları ile herhangi bir ilgim yoktur.
Zannımca hedef saptırmak için bazı hack gurupları benim programımdan esinlenmişler. ve daha önce yazdığım program sebebiyle hedef olmam için bunu benim adıma satışa sunmuşlar.
Ben hacker değilim. Hack yapmam ve böyle bir işten gelir beklemem.
sahibinden.com adresinden iletişim kurduğum arkadaşlar bana ellerindeki database nin bir kısmını gönderdiler. Anladığım kadarıyla onların da satmaya niyeti yok. ttrehber i rezil etmek istiyorlar anlaşılan.
Ali Engin Musaoğlu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ttrehber sitesi ara yüzünü güzel yapmadığınızı düşünüyorum.sorunlar var.örneğin ben bir osx kullanıcısı olarak safari tarayıcısını kullanıyorum ve bir çok resim vs görüntüleyemiyorum. bence ya arayüzü geliştirin ya da bu işleri bırakın.çünkü böyle basit hata olmaz.ayrıca site çok kullanışsız